د حواله جاتو عمومي مدیریت

 

د اداري اصلاحاتو او ملکي خدمتونو خپلواک کميسيون کار اهل کارته د سپارلو په موخه، چې د افغانستان اسلامي جمهوري دولت د لوړو موخو د پلي کولو ښکارندويي کوي، د بشپړې ملکي خدمتونو ادارې جوړولو لپاره د تېرو اعلانونو په دوام سره لاندینی بست د غوره، ښو او وړو کسانو د ګومارنې په موخه د آزادې سيالۍ له لارې د رتب او معاش نوي سيسټم سره سم اعلان ته سپاري. په شرایطو برابر لیوال غوښتونکي کولی شي چې خپل غوښتونلیکونه په انلاین توګه د اداري اصلاحاتو او ملکي خدمتونو خپلواک کمیسیون ویپاڼې څخه د (http://lowgrade.iarcsc.com/)لینګ له لارې راولیږي.

د غوښتنې پر مهال د یاد بست   شمېره له لاندې برخې څخه کاپي او د فورم په اړونده برخه کې یې درج کړی.

شماره د بست سرلیک د بست د کوډ شمېره
۱ د حواله جاتو عمومي مدیریت HR-032

 

 

مشخصات بست:

د دندې سرلیک:                د حواله جاتو عمومي مدیریت

بســــت:                          څلورم

وزارت/اداره:                     د اداری اصلاحاتو او ملکی خدمتونو خپلواک کمیسیون

د بست ځای:                     کابل

د بست شمېر:                   (۱)

اړونده څانګه:                   مالي او حسابي ریاست –  د دارالانشا عمومي ریاست

راپور ورکول  :                   مالي امر

راپور اخیستل:                   لاس لاندې کارکوونکي (تشکیلاتي جوړښت سره سم )

تاریخ نشروختم اعلان:          ۱۱/۰۹/۱۳۹۹ الی ۱۸/۰۹/۱۳۹۹

 

 

د دندې موخه:اړوند نافذه قوانینو ته په پام، د عادي او پراختیایي بودیجې د برخې د ورکړې او حسابي سندونو د حواله جاتو د اجرا مدیریت

…………………………………………………………………………………………………………………………………

واکونه او مسولیتونه:

تخصصي دندې:

  1. د مصارفاتي سندونو سنجش او محاسبه او د چارو د غوره ترسره کولو په موخه، له م۳ او م۷ فورمو سره د سندونو تطبیق.
  2. د فرمایشاتو بېلونو د ارقامو او د پېر نورو سندونو کنټرول او محاسبه.
  3. د مخکې حوالې لپاره د م ۱۰ فورمونو ترتیب او د اړوند امر په وړاندیز د عادي او پراختیایي بودیجې تحویلي.
  4. د عادي او پراختیایي بودیجې د برخې لپاره د م ۱۰، م ۷ او ف س ۱۰ فورمونو له مخې د م۱۶ فورمونو ترتیب او د هغوی د چارو بشپړول.
  5. اوانسي دفتر کې د مخکې حوالو او م ۱۰ فورمونو ثبت او معامله.
  6. له مالي سیسټم سره تطبیقات او م۲۰ دفتر کې د حوالو ثبتول
  7. د سندونو سنجش، محاسبه او تطبیق او د محسوبینو د م ۱۲ فورمونو چمتو کول.
  8. م ۱۰ دفتر او نورو اړوندو دفترونو کې د شمېرل شویو حوالو ثبت.
  9. دولتي مراجعو، ادارو او د انفرادي اشخاصو د باقیاتو حصول او تعقیب.
  10. سنجش، محاسبه او د عادي او پراختیایي بودیجې په برخه کې د مالیاتي وجایبو حالت ته په پام د قراردادیانو د حوالو اجرا کول.
  11. د مالیې وزارت د تادیاتو څانګې څخه د عادي او پراختیایي بودیجې د مصارفاتي حوالو تعقیب.

مدیریتي دندې:

  1. د اړوند امریت له پلان سره په مطابقت کې د ټاکل شویو موخو تر لاسه کولو لپاره د میاشتني، ربعوار او کلني کاري پلان طرحه او چمتو کول.
  2. د غوره چارو ترسره کولو، د موثریت لوړوالي، د زده کړه ییزو اړتیاوو تعینول او د هغوی د ظرفیت لوړونې په موخه، تر لاس لاندې کارکوونکو ارزونه.

اړوندو چارواکو ته د خپلو فعالیتونو او لاسته راوړنو میاشتني، ربعوار، کلني او د اړتیا په وخت کې د راپور وړاندې کول.

  1. د نورو چارو ترسره کول چې د چارواکو له خوا د قانون، مقررو او د ادارې د موخو مطابق سپارل کېږي.

د همغږۍ دندې:

  1. د سپارل شویو چارو پرمخ وړلو په موخه، له نورو اړوندو برخو سره اړیکې او همغږي کول.

 

 

————————————————————————————————————–

د ګومارنې شرطونه ( د زده کړو کچه او کاري تجربه)

د دندې دا لایحه د ملکي خدمتونو د کارکوونکو قانون د ۷ او۳۴ موادو ته په پام، په لږ تر لږه شرطونو او لاندې معیارونو سره چمتو شوې ده.

 

  1. زده کړې: په دې څانګو په یوې هغې کې د لېسانس سند درلودل: عامه اداره، اقتصاد، مالي او حسابي مدیریت، سوداګرۍ اداره،عامه پالیسۍ، د پروژې مدیریت، عمومي مدیریت، او له ملي او نړیوالو موسسو څخه د  CA,ACCA څانګو کې د لوړو زده کړو سند درلودل. پورتنیو څانګو کې د لوړې کچې سند لرونکي ته لومړیتوب ورکول کېږي.
  2. کاري تجربه: د لېسانس سند درلودونکي لپاره په اړوند برخه کې لږ تر لږه یو کال تجربه

د اړتیا وړ مهارتونه:

د هېواد پر یوې ژبې (پښتو یا دري) او انګلیسي لاسبری وي

له دندې سره اړوند د کمپیوټري مهارتونه زده کړه

د هڅونې موارد:

۱ . د معلولیت لرونکو وګړو د ګومارنې طرزالعمل مطابق، درېیم  او څلورمو بستونو لپاره (۵)  او لومړي او دویمو بستونو لپاره (۳) امتیازې نومرې، په هغه صورت کې چې د شخص معلولیت په اداره کې د چارو ترسره کېدو مخنیوی ونه وکړي

۲ . د ګومارنې طرزالعمل مطابق ښځو ته (۵) امتیازې نومرې

_______________________________________________________________________________________________

د اړینو پاڼو او اسنادو د تسلیمي لارښود